איך ליצור מסגרת לבנה לתמונות באינסטגרם

איך ליצור מסגרת לבנה לתמונות באינסטגרם




מכירים את כל עמודי האינסטגרם המהממים האלה שכל התמונות בפיד עם מסגרת לבנה ויוצרות מראה אחיד ונקי בשיא הסטייל עם מרווחים בין התמונות? ברור שכן! אחרת לא הייתם נכנסים למדריך הזה לקרוא איך ליצור לעצמכם פיד כזה בדיוק! עכשיו רק נשאר לי לגלות לכם איך יוצרים מסגרת לבנה לתמונות באינסטגרם.

טוב, אז.. זה ממש ממש קל.. רובכם נתקעים בשלב הראשוני שאתם פשוט לא יודעים באיזה אפליקציה משתמשים על מנת ליצור מסגרת לבנה לתמונות באינסטגרם. אז יש כמה אפליקציות כמובן, אבל האפליקציה הכי נוחה, פשוטה לשימוש וחינמית להורדה! היא “Squaready”.

כאן במדריך אני אתמקד באיך יוצרים מסגרת לבנה מסביב לתמונה בלבד, אבל רק שתדעו שיש עוד המון שימושים ועריכות שאפשר לבצע באפליקציה המעולה הזאת (אעלה מדריכים נוספים בהמשך), כמו למשל הוספת מסגרת לבנה דקה בתוך התמונה עצמה שמקנה לתמונה מראה של צילום מקצועי, עריכת התמונה לגווני שחור לבן והדגשה בצבע של אלמנט מסוים בתוך התמונה שאתם מעוניינים להדגיש וכו’..

מסגרת לבנה לתמונות באינסטגרם נכספת היר ווי קאם!!!




שלב 1 : הורידו את האפליקציה “Squaready” לנייד שלכם (האפליקציה חינמית להורדה!). פתחו את האפליקציה ולחצו על לחצן הפלוס “+” בראש המסך מימין.

שלב 2 : לוחצים על לחצן “Albums” ובוחרים מהגלריה בנייד את התמונה הרצויה.

שלב 3 : התמונה שבחרתם מופיעה כעת במסך. לחצו על הלחצן עם “שני הריבועים” (הריבוע הראשון משמאל) כדי להוסיף מסגרת לבנה לתמונה.

שלב 4 : לתמונה נוספה מסגרת לבנה. לחצו על לחצן ה“וי” בראש המסך משמאל.

שלב 5 : העלאת התמונה לרשתות החברתיות/ אלבום התמונות בנייד לפי בחירתכם. הדגמה של העלאה לאינסטגרם: לחצו על הלחצן עם סמל “אינסטגרם”.

שלב 6 : לחצו על לחצן “חץ” בראש המסך מימין.

שלב 7 : לחצו על לחצן “Next”.

שלב 8 : לחצו על לחצן “Share”.

שלב 9 : התמונה שלכם עם המסגרת הלבנה שיצרתם מופיעה כעת בפיד האינסטגרם שלכם.

אהבתם את המדריך? הצלחתם להוסיף מסגרות לבנות לתמונות שלכם? יש לכם עכשיו פיד אינסטגרם הורס ומקצועי של מינימום בלוגרית מחו”ל? שתפו אותי! כאן זה ה-מקום להשוויץ!!! ♥




למדריכים הבאים בבלוג >>

המדריך להיילייטס באינסטגרם + קאברים חינם!

המדריך לשינוי שפה באינסטגרם מעברית לאנגלית

 

המדריך להיילייטס בפייסבוק

המדריך לפתיחת אתר או בלוג

How To Create Instagram Highlights Covers + Free Covers



18 thoughts on “איך ליצור מסגרת לבנה לתמונות באינסטגרם”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *