איך ליצור קאברים של היילייטס באינסטגרם +קאברים חינם!

איך ליצור קאברים של היילייטס באינסטגרם +קאברים חינם!




היו’ש! החלטתי שהפוסט הראשון בבלוג שלי יהיה איך לא – על ההיילייטס באינסטגרם! כפי שאתם בטח יודעים, הסטורי הוא כלי מאוד חשוב לפירסום באינסטגרם (מאז עניין האלגוריתם), בעיקר לבעלי עמוד אינסטגרם עסקי. 

רוב האנשים כיום מפרסמים סטורי וגם דואגים להשאיר אותו בהיילייטס (במידה והוא מספיק מעניין עבורם). לא לשכוח כמובן שכדי שסטורי יוכל להישאר בהיילייטס יש לפרסמו במשך 24 שעות.

אם הצצתם בעמודים עסקיים באינסטגרם ודאי שמתם לב שלכולם יש קאברים סופר מגניבים להיילייטס שלהם! אייקונים מהממים ורקעים יפים המקנים לעמוד האינסטגרם מראה אחיד ומקצועי.

אני מקבלת כל הזמן הודעות עם שאלות איך יצרתי את הקאברים להיילייטס שלי, איך אני עורכת סרטוני וידאו, איך אני מצלמת ועורכת תמונות (עם הטלפון שלי!) וכו’ וכו’.. מבטיחה לעסוק בכל פעם בשאלה אחרת שלכם במסגרת הבלוג.

אז חשבתי שזה יהיה רעיון מעולה להדריך אתכם כאן שלב-אחר-שלב איך יצרתי את הקאברים להיילייטס שלי. בנוסף, תוכלו לקבל את קולקציית הקאברים להיילייטס שיצרתי לגמרי בחינם! רק המשיכו לקרוא ותגלו איך.

שימו לב- חשוב מאוד!!! כדי שתוכלו ליצור קאברים להיילייטס בדיוק כמו במדריך אחד לאחד – האינסטגרם שלכם חייב להיות בשפה אנגלית (ולא עברית)! אז אם האינסטגרם שלכם בעברית, לחצו כאן למדריך “איך לשנות שפה באינסטגרם מעברית לאנגלית” בקלי קלות.




איך אני יוצרת קאברים משלי להיילייטס סטורי באינסטגרם?

אני משתמשת באפליקציה חינמית בשם קנבה (canva) כדי ליצור קאברים להיילייטס וכמעט לכל הגרפיקות שלי באתראם אתם רוצים ליצור לבד קאברים משלכם, אני ממליצה לכם להוריד את האפליקציה המעולה והקלה לתפעול הזאת. ככה נראית האפליקציה:




שלב 1 : בחירת רקע

אחרי שהורדתם את האפליקציה, לחצו על See All Instagram Story >

לחצו על Blank ליצירת תבנית ריקה לבנה >

לחצו על המסך הלבן >

לחצו על Color ובחרו את צבע הרקע שאתם רוצים >

שלב 2: בחירת אייקונים

אתם יכולים לבחור אייקונים, טקסט, גרפיקות, תמונות וכו’ שיהיו על גבי הרקע שבחרתם. בקנבה יש מבחר עצום של אייקונים שאתם יכולים לבחור ולעצב איך שבא לכם (לשחק עם הצבעים).

אחרי שבחרתם את צבע הרקע, לחצו על סימן ה + בצד שמאל בתחתית המסך >

לחצו על Graphic לבחירת האייקון שאתם רוצים >

רשמו בשורת החיפוש את המילה של האייקון אותה אתם מחפשים ויופיעו לכם מגוון אייקונים בחינם או בתשלום. אני אישית בוחרת באייקונים חינם כי לדעתי הם יפים מספיק ואפשרויות העיצוב הן אין סופיות. לחצו על האייקון שאתם רוצים.

שלב 3 : עיצוב אייקון ושמירה בגלריה

לאחר שבחרתם את האייקון הרצוי ולחצתם עליו, הוא יופיע על גבי הרקע שבחרתם, וכאן מתחיל עניין העיצוב. בתחתית העמוד יופיעו הצבעים של כל האלמנטים באייקון שניתן להחליף. לחצו על כל אחד מהם ובחרו את הצבע שתרצו להחליף. בסיום העיצוב יש לשמור את הקאבר שיצרתם בגלריה של הפלאפון שלכם על ידי לחיצה על החץ למטה הנמצא למעלה בצד שמאל של המסך.

ברגע שבחרתם פעם אחת רקע ואייקון ושמרתם את הקאבר שלכם, אתם יכולים ללחוץ על סמל הפח אשפה למעלה בדף והרקע יחזור להיות נקי ללא אייקון, וכך אתם יכולים להמשיך לבחור אייקון אחר בכל פעם ולבצע שמירה. זה חשוב כדי שצבע הרקע (הגוון) יהיה זהה בכל הקאברים על מנת ליצור מראה אחיד. זכרו שכאשר תעלו את הקאברים להיילייטס שלכם, תוכלו לעשות זום אין ואאוט לתמונה ובאופן כללי להתאים אותה לצורת העיגול של הקאבר.

שלב 4 : העלאה לאינסטגרם

הכנסו לעמוד הפרופיל שלכם באינסטגרם ולחצו על ההיילייט שאתם רוצים לשים לו את הקאבר שיצרתם >

לחצו על More (לחצן עם שלוש נקודות) למטה בצד ימין של המסך ואז לחצו על edit highlight >

לחצו על edit cover >

לחצו על לחצן התמונה הריקה המופיעה בתחתית המסך משמאל כדי להכנס לגלריה >

בחרו בגלריה את הקאבר שעיצבתם בקנבה ושמרתם והאינסטגרם יתאים לכם אותו לבד לצורת עיגול הקאבר (ניתן להזיז את הקאבר כדי שהאייקון יהיה באמצע העיגול). בסיום לחצו על Next ואז על Done וזהו! סיימנו! ממש קלי קלות. כך תיצרו קאברים לכל ההיילייטס שלכם באינסטגרם.

אתם יכולים לראות איך הקאברים שיצרתי נראים באינסטגרם שלי!

אל תפספסו! אם יש לכם עמוד עסקי באינסטגרם או שסתם בא לכם ליצור מראה יפה ומקצועי לעמוד שלכם, אתם יכולים להוריד את  קולקציית הקאברים להיילייטס שאני יצרתי לגמרי בחינם!

מקווה שעזרתי לכם ליצור קאברים מהממים!

תייגו אותי באינסטגרם moroccangirl_____@ 

כדי שאוכל לראות את היצירות שלכם.

רוצים לקבל בחינם קולקציית קאברים להיילייטס באינסטגרם?




למדריכים הבאים בבלוג >>

המדריך למסגרת לבנה באינסטגרם

המדריך לשינוי שפה באינסטגרם מעברית לאנגלית

 

המדריך לפתיחת אתר או בלוג

המדריך להיילייטס בפייסבוק

How To Create Instagram Highlights Covers + Free Covers



40 thoughts on “איך ליצור קאברים של היילייטס באינסטגרם +קאברים חינם!”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *