שעועית ירוקה מוקפצת עם שומשום מלא

שעועית ירוקה מוקפצת עם שומשום מלא

כן, אני יודעת שזה המתכון השלישי(!) של שעועית מוקפצת שאני מפרסמת כאן באתר. למה אתם שואלים? כי אני ובעלי חולים על התוספת הזאת ואוהבים לאכול אותה בכל הזדמנות אפשרית ובכל פעם שאני מכינה אותה אני משנה דבר פצפון בתוך המתכון. כך למשל, מתכון אחד מכיל שום (והגולשים באתר ממש ממש אוהבים אותו אז אין מצב שאני מורידה אותו), מתכון שני מכיל רוטב סויה והמתכון הזה, השלישי, הוא הכי הכי פשוט מביניהם ואני מוצאת את עצמי מכינה רק אותו בתקופה האחרונה. הכי נקי שיש, רק שמן זית, מלח ושומשום מלא חום.

ברור שאתם יכולים להכין את המתכון גם עם שומשום לבן רגיל, אבל המלצה שלי, קנו קופסא קטנה של שומשום חום מלא ותתחילו להשתמש בו במקום השומשום הלבן בכל המתכונים שאתם בדרך כלל נוהגים להוסיף שומשום. השומשום החום הוא למעשה שומשום לבן עם קליפה ולכן הוא בעל ערכים תזונתיים גבוהים יותר ובריא יותר. מעבר לזאת, לדעתי הוא גם טעים יותר, קראנצ’י, והצבע שלו מעטר באופן מהמם תבשילים ומעניק להם קונטרה יפה. 


שעועית ירוקה מוקפצת עם שומשום מלא 

מצרכים:

1/2 שקית שעועית ירוקה עדינה שלמה מוקפאת (300 גרם)- שטופה היטב

שמן זית, מלח

שומשום מלא חום

אופן הכנה:

חולטים את השעועית כ-2 דקות בקערה עם מים רותחים. מעבירים למסננת ושוטפים היטב עם מים קרים.

מחממים מחבת עם מעט שמן זית על אש גבוהה. מוסיפים את השעועית, מתבלים במלח ומפזרים שומשום מלא חום. מערבבים ומבשלים כמה דקות עד שהשעועית מקבלת צריבה קלה יפה.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *