יומולדת פיראטים לאורי שלי 🖤

יומולדת פיראטים לאורי שלי 🖤

סוף סוף אני מפנה זמן ויושבת לכתוב פוסט מסודר על היומולדת פיראטים לאורי שלי. קודם כל אני חייבת להתוודות שזאת היתה משימה סופר קשה לערוך יומולדת לבן שלי בסוף אוגוסט כשהוא ואח שלו הקטן משגעים אותי כל היום.. אז נכון שהשקעתי, אבל לא כמו בדרך כלל, עם הפקה מטורפת ועניינים. בואו נתחיל ⇓

בוקר יומולדת

את הבוקר פתחנו בעוגה שהכנתי לו בספרה 4 המורכבת מקאפקייקס עם קרם בצבע כחול עמוק ודמויות פליימוביל של פיראטים (תואמת לעוגת דריפ קייק שהכנתי לו בהמשך). אורי היה בעננים. השארנו את העוגה למסיבת יום ההולדת שהתקיימה בערב, שם היא הונחה על השולחן המעוצב בתוספת פרחים טריים.

מיקום 

אחרי שהתווכחנו (אני ואורי כמובן) אם לערוך את היומולדת במגרש כדורגל או בג’ימבורי, נפלה ההחלטה לקיים את היומולדת בג’ימבורי של הבניין שלנו. נכנסנו לג’ימבורי לשחק, בינתיים הראש הקרימינלי שלי חושב איפה אמקם את השולחן וכו’, והופ אני שמה לב (כאילו שאני לא גרה פה 4 שנים אבל ניחא) שכל קירות הג’ימבורי מכוסים בטפטים של פיראטים. אאוריקה! היומולדת תהיה בקונספט פיראטים! (אין אני פשוט גאון מהלך). הצעתי לאורי, הוא זרם ומשם הכל היסטוריה. עבודה קלה לאמא + ילד מבסוט = מתכון ליומולדת מנצחת.

פלטת צבעים

מאחר והיומולדת התקיימה בג’ימבורי ובניתי על הטפט קיר המהמם שהיה שם כרקע – החלטתי שהצבעים יהיו כחול עמוק, שחור, אדום ולבן וצבעי הבסיס חום עץ וזהב כדי להעניק מראה וינטאג’ ומחוספס.

צילומים

כמו בכל יומולדת, אני מתחילה לחפש רעיונות מגניבים והשראות באפליקציית פינטרסט. ראיתי שם רעיון מקסים של תמונות הילד מחופש לפיראט והחלטתי שגם אני עושה צילומים כאלו לאורי ומשלבת אותן בתוך ההזמנה (כקולאז’) וגם ביומולדת עצמה (בתוך מסגרות של תמונות). צילמתי את אורי ודן ללא חולצה, עם אביזרים של פיראטים (כובע פיראטים, רטייה, קרס) שרכשתי מבעוד מועד מכאן , על גבי קיר לבן בבית עם מצלמת הפלאפון שלי. את התמונות ערכתי בפלאפון לגוון שחור-לבן (למראה מקצועי יותר).

תמונה ששילבתי בהזמנה ליומולדת –

 

תמונה שמסגרתי כחלק מהעיצוב –

הזמנה 

טוב, אז אחרי שהחלטנו על קונספט פיראטים, התיישבתי לחשוב על הזמנה לאורחים. אמנם ההזמנה נשלחת רק בוואטסאפ, אך אני סבורה שיש לה חשיבות, כי כך גם האורחים נכנסים לאווירה מבעוד מועד ויודעים למה לצפות (בייחוד ממני עם השגעונות שלי בכל יומולדת) ומלהיבים את הילדים במשפחה, שלאורי יש יומולדת פיראטים! ייי! חיפשתי ברשת ומצאתי כאן הזמנה מהממת שהתאימה לי בול לקונספט.

ערכתי אותה בפלאפון והוספתי לה מלל עם פרטי המסיבה. לאחר מכן יצרתי קולאז’ של ההזמנה + 3 תמונות שצילמתי את אורי ודן מחופשים לפיראטים וכך שילבתי למעשה את התמונות בתוך ההזמנה בדרך קלה ופשוטה. התוצאה – הזמנה מתוקה וייחודית! שלחתי בוואטסאפ לכל המוזמנים והתפניתי למשימות הבאות.

 

מתנות לילדים

לאחר חיפוש מעמיק ברשת וריצות באינספור חנויות, ליקטתי את המתנות הבאות:

שקי יוטה מכאן עם מטבעות זהב משוקולד –

 

לקובץ חינמי להדפסה Grab Some Loot

 

מטבעות זהב מכאן וסט פיראטים מכאן 

טלסקופ, רטייה ועגיל חישוק –

 

 

בנדנות מכאן תכלת לבנים ורוד לבנות –

לקובץ חינמי להדפסה Dress Like A Matey

הפעלה

התלבטתי המון אם להביא ליומולדת מפעילה, אך לאחר מחשבה רבה החלטתי שאני דוחה זאת ליומולדת של שנה הבאה (בעיקר כי הג’ימבורי קטן מדי להפעלה שכזאת) ובינתיים נסתפק בפעילויות כיפיות.

קעקועים מכאן – אטרקציה אמיתית לילדים שביקשו עוד ועוד קעקועים. מניחים את הקעקוע על הגוף ועוברים עליו עם מגבון ספוג במים עד שהקעקוע נדבק לגוף. ממליצה מאוד.

 

דפי צביעה פיראטים – לקובץ חינמי להדפסה של “טושה”

היה גם איפור לילדים אבל הם לא הפסיקו לשחק במתקנים של הג’ימבורי עצמו כך שלא היה צורך באיפור בסופו של דבר.

חד פעמי

אני מודה, אני לא אוהבת להשתמש בחד פעמי במסיבות שאני עורכת, אז כאן קניתי רק צלחות כי הן מאוד התאימו לי לקונספט והיו חמודות לאללה. את הצלחות רכשתי מהחנות הכל למסיבה, אך אפשר לרכוש אותן גם מכאן

 

עוגת יומולדת דריפ קייק

הכנתי לאורי עוגת דריפ קייק כמיטב המסורת, כי אין אין אין חגיגה – בלי דריפ קייק! עוגת שוקולד שילדים אוהבים, קרם חמאה בצבע כחול עמוק, גנאש שוקולד מריר, פליימוביל של פיראטים (לינק בסוף הפוסט) וטופר הורס – לקובץ טופר חינמי להדפסה 

הצצה מתהליך ההכנה או הדריפ המושלם

 

והתוצאה הסופית –

 

שולחן מעוצב

הכלל החשוב ביותר הוא לחשוב מראש כיצד אנחנו רוצים שהפריטים ימוקמו על השולחן, באיזה סדר. אז נכון שהפעם השולחן היה יותר שולחן אוכל מאשר שולחן מעוצב שאני מכינה בדרך כלל, אבל עדיין כלל זה כלל!

כך נראה השולחן לפני שהאוכל הונח עליו –

והנה הוא מלא באוכל טעים –

תודו שהטפט משמש כרקע מושלם!

ובואו נתמקד רגע בתפריט.. כי בכל זאת בבלוג אוכל עסקינן..

עוגות וקינוחים –

 

מתכון לקינוחי כוסות עוגת גבינה פירורים

 

סירות ג’לי פטל עם עצמות גומי – לקובץ סירות ג’לי חינמי להדפסה

 

עוגת דבש ושקדים / עוגת פרג עם שוקולד ואגוזי לוז / עוגת תפוזים ואגוזי מלך

 

קאפקייקס שוקולד עם קרם שחור (אבץ טבעי)

אוכל –

מתכון לסלט כרוב אסיאתי

 

פלטת גבינות – גבינות בוטיק וגריסיני, גבינה לבנה עם שמן זית וזעתר 

מתכון לחמאת שום שמיר 

 

 

פלטת חמוצים

מתכון לפסטה שמנת

 

פירות

 

סלט חסה, ירוקים וגזר / סלט עגבניות שרי עם צנוברים וחמוציות / קלחי תירס / לחמי מחמצת

 

מתקן שתייה עם פטל לילדים – לקובץ מתקן שתייה חינמי להדפסה ודגל פיראטים מכאן

 

וכמובן שהיה שולחן נוסף של חטיפים, ממתקים ושאר מאכלים.

 

ולסיום, היה כיף ונתראה ביומולדת של דן! (אה, וימי הולדת באוגוסט זה %%##!!&&@@)

 





הרכישות המומלצות ביותר (לחצו על התמונה)

כובע פיראטים

שקי יוטה

סט פיראטים

 

בנדנות

קעקועי פיראטים

צלחות חד פעמיות

מטבעות זהב

דגל פיראטים

בלונים

 

פליימוביל פיראטים






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *