יום הולדת חלל ורובוטים

יום הולדת חלל ורובוטים

 

בנים שלי, איי לאב יו טו דה מון!🚀✨🤖

טוב אז אמנם עבר קצת זמן מאז היום הולדת (סוף אוגוסט אהמ אהמ..) אבל רק עכשיו מצאתי זמן לשבת ולכתוב על היום הולדת חלל ורובוטים המשותפת שחגגנו לאורי (בן 6) ולאביב (בן 1) האהובים שלנו.
 

בחירת קונספט

 

כל אמא יודעת ששני ימי הולדת של הילדים בחופש הגדול זה ביג כאב ראש, לכן בחרתי לחגוג לשניהם בקונספט משותף ומשגע של יום הולדת חלל ורובוטים עם המוצרים המושלמים והכל כך מיוחדים של Meri Meri שהזמנתי מאתר “הילולה”.
 

עיצוב הזמנה

 

את ההזמנה ליום הולדת ערכתי הפעם ממש בצורה פשוטה וקלה, הורדתי רקע מפינטרסט, הוספתי עליו טקסט באמצעות סטורי באינסטגרם ושמרתי בגלריה. כל מה שנשאר לי היה רק לחתוך את הגבולות מסביב לתמונה וטא-דם! ההזמנה מוכנה בכמה דקות עבודה.
 

בלונים וקישוטים

 

קישטתי את הבית עם שרשראות מגניבות בנושא חלל וסידור בלונים מהמם שהכינה לי אחותי בצבעים שתואמים לקונספט שבחרתי (ואף מילה על שינוע הבלונים על גג האוטו וזה שהסידור עף לי לאמצע הכביש ועוד שניה ולא היה).
 

צילומים מוקדמים

 

לפני שהגיעו האורחים צילמתי קצת את אורי עם התחפושת אסטרונאוט שלו, כי זה הכי מתבקש ביומולדת חלל.
 
 

עיצוב עוגה וקאפקייקס

 

עוגת יומולדת חלל שעיצבתי בעיטוף בצבע אפור עם משיכות של שחור, כחול ולבן ודריפים מפוזרים על גבי העוגה של שוקולד מריר צבוע בשחור.

את הקאפקייקס עיצבתי כך שיהיו תואמים לעוגה. זילפתי קצפת בשני צבעים של אפור כהה וכחול מטאלי.

קישטתי את העוגה והקאפקייקס בטופרים מתוקים ממש של חלל עם ציורים של חללית, אסטרונאוט וכוכבים ונרות יום הולדת ארוכים במיוחד בצבע כסף עם נצנצים ולבן.

 

חגיגות יום ההולדת

 

את יום ההולדת פיצלנו לשתי חגיגות נפרדות –
 

ארוחת בראנץ’ יומולדת מהחלל משפחתית

 

חגגנו עם המשפחה שהוזמנה לארוחת בראנץ’ יומולדת מהחלל שכללה שולחן מוקפד עם הרבה אוכל, סלטים ועוגות שהוגשו בכלים מתכלים מעצי דקל.
 
ואם לפרט קצת יותר אז היה שם- סלט קינואה בסירות עץ אישיות, קישים, לחמי מחמצת, סלט של מלא ירוקים ונבטים, סלט כרוב עשיר עם ג’עלה, גבינות, מאפי בורקס פיצה, ירקות בייבי וחמוצים, גריסיני, מאפינס שוקולד, קראנץ שוקולד, פאי תפוחים ומאפי בריוש אישיים.
 

מסיבה עם חברים

 

החגיגה השנייה הייתה של אורי והחברים, שכללה שולחן ילדים עם מלא חטיפים וממתקים, עוגת יומולדת וקאפקייקס. זאת היתה הפעם הראשונה שהבאתי מפעילה ליום הולדת (בכל זאת הילד כבר גדול יחסית) ואני רוצה להגיד לכם שההחלטה להביא מפעילה היתה מוצלחת ביותר! הילדים שיחקו, רקדו, שרו, נהנו (וגם הרסו לי את הבית) והתאפרו בציורי חלליות וחייזרים (השראה מפינטרסט). סוף סוף הרגיש לי יום הולדת.
 



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *