שיפודי חזה עוף מתובלים

שיפודי חזה עוף מתובלים

איך אני אוהבת אוכל שמתובל ככה טוב! ואלה שיפודי חזה עוף מתובלים אמא של הטוב. לוקחים בסיבוב שיפודים שטעמתם עד עכשיו, נשבעת. יש להם טעם פשוט מטריף. מזכירים לי בטעם את השיפודים במסעדות מזרחיות עם כל החומוס, צ’יפס, סלט.. המתכון ממש ממש פשוט, הסוד הוא במרינדה שמכינים משמן ותבלינים כמו קארי צהוב, בהרט, שום, פטרוזיליה וכו’ שהחזה עוף נח בה קצת וסופג ממנה טעמים מדהימים, צריבה קצרה על הפלנצ’ה (אפשר כמובן גם על המנגל או על כל משטח צלייה) וזהו, ארוחת הצהריים מוכנה. לא סתם קראתי למתכון שיפודי חזה עוף מתובלים בטעם מטריף, תכינו ותבינו לבד. 


שיפודי חזה עוף מתובלים בטעם מטריף 

מצרכים:

8 שיפודי עץ – להרטיב מעט עם מים

1/2 קילו חזה עוף חתוך לקוביות

1/2 כוס שמן קנולה

1 כפית גדושה קארי צהוב, 1 כפית בהרט, 1 כפית פפריקה אדומה מתוקה, 1 כפית גריל עוף (לא חייב), 1 כפית מלח, 1 כפית פלפל שחור

1 שן שום כתושה

מעט פטרוזיליה קצוצה דק

להגשה- גבעול של בצק ירוק חתוך לעיגולים (לא חייב)

אופן הכנה:

לשים בקערה 1/2 קילו חזה עוף חתוך לקוביות, 1/2 כוס שמן קנולה, 1 כפית גדושה קארי צהוב, 1 כפית בהרט, 1 כפית פפריקה אדומה מתוקה, 1 כפית גריל עוף (לא חייב), 1 כפית מלח, 1 כפית פלפל שחור, 1 שן שום כתושה, מעט פטרוזיליה קצוצה דק ולערבב היטב עד שכל החזה עוף מצופה היטב בתיבול. לכסות בניילון נצמד ולהניח בצד או במקרר כחצי שעה ויותר (כדי שהמרינדה של התבלינים תיספג טוב בעוף).

להרטיב מעט במים את השיפודים. לשפד 4 קוביות חזה עוף על כל שיפוד. לחמם היטב פלנצ’ה (או כל משטח צלייה אחר שיש ברשותכם), להניח עליה את השיפודים אחד ליד השני בצורה מסודרת ולצרוב כל צד במשך כמה מספר דקות עד הזהבה יפה (לבדוק שהעוף עשוי ומוכן טוב מבפנים).

*לפני ההגשה ניתן לפזר מעט בצל ירוק חתוך מעל השיפודים (אני לא מוותרת על זה כי זה מוסיף טעם ויופי למנה).




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *