עוגיות שקדים ושומשום ללא גלוטן

עוגיות שקדים ושומשום ללא גלוטן




עוגיות שקדים ושומשום נהדרות. דקות, קראנצ’יות וקלות להכנה (5 דקות עבודה). פשוט מערבבים הכל בקערה והופ לתנור. אפשר לוותר על קישוט השוקולד ולקבל עוגיות שקדים בריאות פרווה ללא טיפת קמח.

 

 

 

 

עוגיות שקדים ושומשום

כמות:

22- 25 עוגיות

 

מצרכים:

2 חלבונים גודל L

90 גרם אבקת סוכר

1 כפית תמצית וניל

100 גרם שקד מולבן פרוס

100 גרם שקד מולבן גרוס

שומשום

לקישוט: 100 גרם שוקולד מריר (לא חייב)

 

אופן הכנה:

בקערה לערבב היטב עם מטרפה חלבונים, אבקת סוכר ותמצית וניל. להוסיף שקדים פרוסים ושקדים גרוסים ולערבב היטב כך שהבלילה תעטוף את כל השקדים. לעטוף את הקערה בניילון נצמד ולהכניס למקרר לחצי שעה.

בעזרת כף לקחת מהתערובת ולהניח על גבי תבנית עם נייר אפייה. לשטח מעט ולפזר שומשום.

להכניס לתנור למצב אפייה 160 מעלות למשך 10 דקות עד שתחתית העוגיות זהובה. להוציא מהתנור, לצנן לחלוטין ורק אז להפריד את העוגיות מנייר האפייה (אם תנסו לעשות זאת כשהעוגיות חמות – הן יתפרקו).

לקישוט: (לא חייב לקשט את העוגיות בשוקולד – הן טעימות גם כך) לשים שוקולד מריר בקערה ולהמיס במיקרוגל (בפולסים של דקה). לערבב היטב עם מטרפה עד לקבלת קרם חלק ללא גושים. להעביר לשק זילוף ולחתוך פתח קטן בקצה. לזלף מעל העוגיות בתנועה אלכסונית. או לחילופין: לטבול כל עוגייה (בצד של התחתית שלה) בקערת השוקולד ולהניח על גבי נייר אפייה.

*במידה ולא קישטתם את העוגיות בשוקולד: יש לשמור בקופסא סגורה היטב בטמפ’ החדר. במידה וכן קישטתם את העוגיות בשוקולד: יש לשמור בקופסא סגורה היטב במקרר.




מתכוני עוגיות נוספים:

עוגיות אלפחורס

עוגיות תה

עוגיות שוקולד צ’יפס

עוגיות חמאה נמסות בפה

 



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *