לאנצ’ בוקס

לאנצ’ בוקס




אני 100% אמא. מפסידה עבודה בשבילם. משתגעת כשהם מחרפנים אותי. אוהבת הכי חזק שאני יכולה. כשהגננת סיפרה לי שכל בוקר היא מצלמת את קופסאת האוכל של הבן שלי התמלאתי גאווה. הרשתי לעצמי לסמן לי ✔ קטן. דמיוני.

אני מקפידה לשים לבנים שלי אוכל בריא, צבעוני ואסתטי. אריסטוקרטים הבנים שלי, אל תיראו אותם ככה. אם משהו לא נראה להם, הם מטילים וטו על האוכל (ירשו מאבא). אתם צריכים לראות איך הם מתלהבים כל בוקר מהקופסאות שלהם. זה עושה אותי מאושרת.

מאז שהעלתי את התמונות של הקופסאות, מלא אמהות שיתפו את הפוסט ברחבי הרשת וגרמו לבאז מטורף. אז תודה לכן! לא תיארתי לעצמי לרגע איזה טירוף עומד להיות סביב הקופסאות אוכל שלי.

אני מקבלת הודעות מדי יום מאמהות בפייסבוק ובאינסטגרם מהיכן הקופסא והחותכנים וכו’. אני עונה לכולןןן. משתדלת במהירות האפשרית. אז לשאלתכן – הקופסא מכאן והחותכני עוגיות מכל מיני חנויות לאביזרי אפייה כמו מקס סטוק, פעמית סטור, הכל למסיבה וכו’.

קטגוריה לאנצ’ בוקס היא הנצפית ביותר באתר ולכן אני כל הזמן דואגת לרענן אותה ולחדש בה עם מבחר רב של רעיונות לקופסאות אוכל, אז לחצו עליה והציצו בקופסאות האוכל שאני מכינה לבנים שלי מדי בוקר לגן ותקבלו גם אתן השראה.

מתיקות יתר לפניכן – ראו הוזהרתן!






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *